FRI FRÅN REKLAM

fredag 30 juli 2010

V75 Bollnäs Tankar o Spel 2010-07-31

Storfavoriter i fara. Gardera favoriter.

Avd 1

Det kommer att stå mellan 5 Global Limousine och 7 Year One* (NO)

Björn är ute efter vinst efter att blivit 3 senast,

vill visa att 5 Global Limousine är en vinnare.

Jag spelar

5 Global Limousine

7 Year One* (NO)

Avd 2

6 Ragged Robin var för 21 dagar sedan 1 på 14,6a Takter är på G.

Det kan vara en "SPIK"

Vill man gardera så är 5 Putte Topline min häst. Formen, klassen,

och spåret är det bästa för Putte.

Jag vågar inte spika här.

Det blir 6, 5

Avd 3

Detta lopp är mera öppet. 8 S.J.'s Photocopy är struken, det öppnar för 1 Intoxicated (FR) som

tar ledningen, kanske släpper till 3 Rakas som övertygat sista tiden

Tar med 6,2,7

Det blir 5 hästar i detta lopp

Avd 4

8 Propeller med Erik Adielsson kommer att vara invändigt, Erik är en bra kusk

som kommer att att hitta ut från läget, Tuffa utmanare är 3 Bone Beiron

12 Sir Holger, 6 Strong Demand.

Det får bli mina hästar. 4 sträck här.

Avd 5

13 Hallsta Lotus är stor favorit (Nya Järvsöfaks)

-Om man tror på tomten ska man gardera honom, säger Jan-Olov Persson med ett skratt.

Jag tror på tomten, så jag garderar med 4 Odin Tabac , 7 Myllarfaks, 3 Aldermarin

Det blir 4 sträck här, (kan bli lite skräll)

Avd 6

7 Ryan Trot tar spets, kommer att hålla ett högt tempo, det gynnar 5 S.J.'s Otto* (NO)

8 Ibiza Broline håller Stoelit-klass.

Det blir 2 sträck här, (önskar att kunna ta flera hästar, någonstans måste man ta en gräns)

8, 5.

Avd 7

Detta får bli 3 hästar här.

Jag går på min Rankning,

6 Nouveau Zet, en som jag tror på är 12 Nisse Bean som senast kom på upplopp vann med nos (jackpott)

2 Mils You Love (DK) vann senast med 1,5 längd över 3 Havbergs Gidde.

Systemet kostar 960 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar